kompis det går bra nu!

som sagt...går riktigt bra, och jag är taggad till 1000 för att köra nästa pass imorrn redan.

Förra veckan gick det helt sjukt bra! ... blev PB under axelpasset... orkade köra 42,5kg hantlarna utan passning i hantelpress, och reppade 7st i 2set.
Skönt att det händer saker !
Och efter det gjorde jag 4a rep själv på 100kg i smithen...mums ! Så med andra ord orkar man med sin egna vikt i axlarna nu =)

Första passet denna vecka blev ett bröstpass, och har nyss kommit därifrån...gick bra!
Trodde de skulle bli trögt, eftersom de blev ett "frukost" pass, vilket jag oftast inte brukar gilla att köra ...eftersom jag faktiskt är så fruktansvärt nära att spy varje gång man kör efter frukost.
Men kraften verkade finnas på plats idag !

Gjorde 6reps på 135kg i bänk i 2set...första setet gick det fin fint själv, 2a setet fick jag liiite hjälp på 6e rep.
Avslutade med en 8a på 120kg...
Antar att mina 160kg i bänk börjar närma sig sakta men säkert...UNDERBART! MER MAT SKA DET BLI...för 160kg ska man orka :)

aja, nu är det mat som gäller...mat mat mat mat

NO PAIN NO GAIN!

NU GÅR DET BRA!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

Hej, kan du gilla detta klippet på youtube? =) det är en tävlig, ju mer likes/gilla ju större chans att vinna!



http://www.youtube.com/watch?v=XYt8rHZ-CHM



// kram http://lanjas.blogg.se

2011-01-24 @ 16:52:06
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0