Undrar hur man har sovit

Min dygnsrytm är så trasig...sååå trasig vilket jag ogillar skarpt.

Vill ha en perfet rytm, där man är dödstrött vid 23-24 och så kliver man upp vid kl 09-10 på morgonen.
Då hinner man med allt som mat heter utan att känna stress!

Är tok stel i nacken idag, och det stramar en bra bit ner i axlarna när man försöker röra huvet, så jag undrar hur man har lyckats fixa till det... kanske släpper om en stund när man piggnar till lite =)

Träningsvärken efter bröstpasset i måndags gör sig påmind som faaan just nu ...har galet galet ont, och ja, kan bara säga att jag ÄLSKAR träningsvärken!!

Tog sista proteindrinken ur min 100% whey gold standard precis, hoppas verkligen det kommer mer imorrn!!
Igår kväll så tog jag en drink av min Whey 100, och fy fan...den smakade verkligen helvete... verkar inte som dom blir nå goda när dom fått stå ett tag.

Jahapp! sitter här i soffan med en drink och 1 burk kesella och mumsar just nu.

Dagens pass: BEN!    det får bli ben idag, och låta överkroppen vila lite extra, så får det bli rygg eller axlar imorgon.

Och just ja, måste försöka hitta någon att åka till Västerås med på lördag, det är SM i Bodybuilding...det lär ses på plats!!
Någon som är sugen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0