redo för en hård vecka

I helgen har de varit fullt upp som vanligt, så ingen träning under lördag/söndag.
Körde ett våldsamt benpass i fredags, så man höll på att ramla ihop flera ggr om tack vare spagetti benen man får när man blir så där trött.

Men nu är det måndag! och man är redo för ytterligare en hård vecka.
Bara 2 veckor kvar tills man ska gå in för att vila kroppen lite. Känner mig ovanligt pigg och hel i kroppen nu efter 6 veckors hårdkörning. Brukar normalt sett vara helt förstörd och suget att dra till gymmet är inte 100%.
Fast får se hur det känns efter dagens pass, kroppen kanske är förstörd och gör ont överallt...det visar sig!

Håller på och gör mig redo för ett pass nu, dricker protein nu, sen blir det Elins kyckling som jag hade tur att få med mig i matlåda...det kommer sitta fint vill jag lova :D
Efter gymmet är jag tvungen att åka och tömma någon affär på all kesella dom har, och även all kyckling, för min kyl är tom =(

aja, update lite senare när man pressat sig till max :) Man kanske ska pröva 52kg hantlarna i snebänk idag...vem vet! vi får nog se hur kroppen känns, men de är fan itne omöjligt =) det är dags att damma av dom hantlarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0