dagens bröstpass

Det gick riktigt bra, och kroppen känns faktiskt väldigt hel! undrar om liniment salvan hjälper min armbåge, för jag kände inte av någon smärta idag!

Började med bänk, värma för fullt, brukar inte räkna hur många man kör på stången, men de blir många.
Sen
15st på 60kg,
10st på 90kg,
och 3st på 120kg.
Sen blev det 2st set på 140kg, 6reps, och avslutade med en 8a på 120kg.
Ganska sliten man blev efter det, ja tack.

Sen snebänk med hantlar i vanlig ordning, tänkte pröva på 52kg hantlarna, men det blev aldrig så.
Blev 2set på 50kg, 8reps samt 7 reps.
Avslutade med en 8a på 45kg, sen var man skapligt döende.

Sen blev det 3set i någon maskin som jag tycker man får bra kontakt i, och avslutningen blev flyes.
Körde 3set och 15reps för att få den där perfeka smärtan!

Nu är man helt galet skakis i hela kroppen, och man har precis handlat hem 4,5kg kyckling, och tyvärr bara 2 burkar kesella...så man lär ju handla imorrn igen, fattar inte varför det aldrig finns fler burkar, jag vill helst ha 20st så man klarar sig från måndag - fredag. Går åt ca 4st om dagen, så bra protein källa helt enkelt!

Nej, nu ska jag laga kyckling och njuta lite =) Imorrn kör vi stenhårt igen, armar står på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0