första dagen!!!

Då var det avklarat!!!...sååå skönt , fi fan.

Vakna kl 09 imorse, vet inte hur jag lyckas vakna så tidigt...nånting måste vara fel.
Men skönt och vara uppe i tid, började med en promenad med nappe, och sen blev det kesella, protein och banan till frulle.

När klockan var 11 så var jag på tok för sugen på att dra till gymmet...så slängde i mig en rage och kände dom där härliga stickningarna komma krypande i vanlig ordning...

Vid 11:30 var jag på gymmet, och allt kändes great! Man har ju saknat gymmet en aning :P

Blev armar idag ...och kroppen kändes återhämtad och frisk. Blev full fart från start till slut.

Sjukt vad förlamad man blir när man kör armarna...man har ingen känsel kvar alls, och vet knappt vart armarna sitter på kroppen när man är färdig.

Efter passet var man tvungen att inhandla mat för kommande vecka... blev 2kg kyckling, 6st kesella (dom hade inte fler...så lär handla imorrn igen) 1,5kg potatis, 600g nötfärs, 15 ägg...och lite annat skit.

Har precis ätit 300g kyckling 200g potatis och 250g kesella...så nu är man nöjd en stund åtminstone.

Är redan sugen på nästa gympass...tyvärr blir det inget ikväll, så får hålla ut tills imorrn.

//over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0