Snö ?!!!!??? ?

I tisdags blev det ett armpass, det gick riktigt riktigt fint det med!!

Och ja...äckel snö kom det ...så nu är man helt förstörd psykiskt några månader framöver antar jag ...alltid liiika roligt!!

Och gårdagen...ja...det blev ett äckligt benpass i ensamheten! Tänkte jag skulle ta bilen till gymmet...fick jag det ? åååh NEJ!!!
Dom hade staplat upp en fin snöhög bakom min bil, och jag har ju en HULKEN...så min tanke var ju att den där jävla snöhögen ska INTE stå där, så i med backen och plattan i mattan in i snöhögen i hopp om att den skulle försvinna, eller iaf bli mindre...men den var tydligen större än jag tänkt mig, så där satt man fast....

Och inte gjorde det mig gladare, när jag insåg att de faktiskt var snöns jävla fel!...och eftersom jag redan bestämt mig för ett gympass... då kvittar det om jag hela jävla irak kommer hit och bombar, jag skulle gå till gymmet ändå!
Sagt och gjort, det blev promenad. Benen fick ta emot mycket stryk på gymmet när jag kom fram, och när jag började bli klar med passet kom jag på att jag faktiskt ska gå hem!!! ...var sugen att ringa taxi.

Mina ben är inte mina vänner idag kan jag garantera. Men nu är iaf bilen fri ifrån snö, och jag ska minsann jaga fler snöhögar!

Idag är det dags för ett nytt pass, antingen rygg eller axlar, får se vad det blir lite senare, men det ser jag fram emot oavsett vad det än blir...det ska mördas!

HOJTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0