Slut på kyckling

Var och körde ben tidigare under kvällen, de gick väl helt ok... förutom att man inte kan genomföra överdrivet många övningar tyvärr.
Så man får helt enkelt försöka köra många set och få övningar, det känns det åxå !

Det är bra jäkla skakigt i benen och de är bara fiiin fint !

Tänkte man skulle äta KYCKLING och potatis när man kom hem....ovanligt ? jojo för faaan....

men jag hade tydligen ätit upp all kyckling som fanns i kylen, så de fick endast bli potatis och kesella... de var väl inte direkt så att ja saknade smaken av kyckling... men man hamnar ju efter lite med proteinhalten när man inte får i sig det som ska i, så nu får man helt enkelt äta några extra burkar kesella för att jämna ut det är så gott de går!

gått åt 3kg kyckling på 2,5dag... de är så de ska ätas jämt jämt !

Skit kyckling ...imorrn ska ja nog slå till på stort och handla kött för omväxlingens skull !

Axlar väntar imorrn...och de kommer bli underbart!!! fan va härligt...
Och fredag är de biceps + triceps...sen flyr jag från avesta och drar mig mot SAME RESORT i sthlm...

Det kallar jag SPA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0