im still alive

lite dåligt med updates här nu.

Får väl skriva lite kortfattat om vad som händer och sker...JS-dieten är över nu, jag körde den i 21 dagar totalt och det gick smärtfritt.
Tappade väl inte lika mycket kilon som man hade räknat med, men det blev 3kg under den tiden, det är iaf bättre än inget!
När det kommer till ökning av styrka så har det inte ökat eller tappat något, enda jag ökade i en hel jävla del är ben.

Nu har jag återgått till mitt kött kött kött kyckling och fett ätande igen, och det går bra bra! jag har inte gått upp något sen jag slutade med JS. DÄremot har jag gått ner, så man vet iaf att det man håller på med fungerar felfritt.

Nu när man börjat äta mat igen, så har suget efter gymmet varit enormt och man har inte vela ligga hemma och lata sig! Skönt som fan...att kunna köra tills man ser stjärnorna, men ändå inte vara spyfädrig efter passen =)
Har även gått i stortsett varje dag när man vaknat, i snart 3 veckors tid. Har blivit ett par dagars "fuskande" från dom promenaderna, men ibland finns inte tiden att ta den där promenaden. (kanske för att jag sover lite för mycket...men sova måste man ^^)
 
Har precis tankat i mig en kyckling, och sitter nu och plågar i mig lite shejker, som är SJUKT mättande... Man lär börja nästan 1 timme innan man ska dra till gymmet för att hinna med allt utan att vara proppmätt när man tränar.

I helgen ska det supas :( lär väl bli 2 dagars. Hur fan ska en gammal gubbe orka 2 dagar?
Imorgon är det Isac kalas, och jag skulle handla ödla åt han, men det visade sig att det inte var det enklaste ...tyvärr! så jag ska leta vidare tills jag hittar nånting bra åt han, så han får lära sig i tid och förmodligen sitta hemma med hela huset fullt av ödlor och ormar om dryga 10 år =) eller hur elin?
Ska bli grillning och ÖL på Isacs 6års kalas! Isac vet att det blir öl, tur han har koll! haha

Efter kalaset blir det avesta och supa vidare...samma sak blir det på lördag.
Lördagen blir en intressant dag! Kl 18:00 ska det bli "fin" middag med familjen Dahlberg med respektive haha. Kommer bli härligt! jag och farschaaaaa Gunnar har ju planer på att supa ner EEEEEEEMIIIIIL!
VI får väl se hur det kommer sluta, men jag tror vi lyckas med uppdraget!

Nej, nu ska jag arbeta vidare på mina drinkar...Sen ska armarna få jobba som aldrig förr...FY FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0