Dag 5!

Dag 5 nu och måltid 1 är tagen, det går fortfarande smärtfritt! Förutom att älskling psykar mig och lagar mat, äter glass...äter chips...äter allt 1 meter ifrån mig hela tiden...! och när hon lagar mat luktar det så förbannat gott.
Men men...nu är det så här =)

Det är inga problem att köra den här dieten so far. Var och gymmade igår, och kände mig faktiskt lite svagare än vanligt, kan ju vara tack vare smöret enbart, men fredag/lördag ska det laddas med kolhydrater, tror ni jag ser fram emot den dagen?
Kommer vara världens lyckligaste barn när jag vaknar och kan börja äta mat som ett as!

Ser man fram emot! =)

Nu ska nappe ha lite kul med mig :)

Kommentarer
Postat av: Älsk

Ja, jag kan ju inte svälta bara för att du ska vara knäpp! ;)

2009-05-10 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0