vad händer en dag som denna?

bra fråga...

har nyss varit och hämtat ett däck hos pappar gunnar, så nu var det avklarat! har även vart och handlat massa nyttigheter som man ska pressa i sig...blir fint de!

Vad händer ikväll? ska kika på hockey matchen hur som helst...sen efter den ska de bli träning, försöker tvinga mr.bow att gå till gymmet, tror jag kan få han på promenad.
Sen blir de hårdköra, fan vad skönt de ska bli!!! inge sprit eller öl idag heller...kommer inte hända på ett bra tag.

Varför ska man festa för??? finns ingen anledning igentligen....man festar väl förmodligen för att hitta nån kvinna...men de är ju knappast det jag vill just nu så, så därför ingen anledning att supa.
Jag börjar bli klok jag!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag ar glad att du borjar bli klok. att festa jamt blir ju inte so bra. saknar er otroligt mkt. aker snart po kryssningen. Tusen kramar, o ha det so bra

2009-03-21 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0