Rave fest i Hedemora! SJUKT bra

Japp!

Helgen har varit hård, och jävligt rolig!!!
Fredagen var väl inge speciell iofs, tror jag..neee, eller...vi var på krogen en sväng, sen kom de lite folk på efterfest.
Vid kl 04:30 begav sig johnny och hans fru, vad hon nu heter kommer jag inte ihåg...då tog  dom en bulle hem till Åsgatan som inte har hissar som fungerar.

Själv gick man och sova, men man vakna självklart vid kl 08:00 igen, härlig sömn!
Sen vid kl 11:00 var de dags, dagen var kommen! Flytta till ny lya!
Sjukt jobbigt, men nu är det gjort...flyttade prylar och röjjde för fullt hemma från kl 11 - 18:00. Ska aldrig med flytta! nu ska jag ruttna bort här .slut

När vi väl var klara så kom Andersson över med en seaman flaska och vi friskade till andedräkten lite granna.
Sen rasade det in en hel drös med folk, och festen var i full gång! Var hos mig  till kl 22:00, då var vi påg väg till krogen, men jag och andersson kom aldrig så långt , vi gick på en annan "fest" istället, jävligt skoj!!
Sen gick vi tillbaka till nya lyan och festade vidare till hmmmf....kl 02:00 nångång, eller senare....då var de dags för taxi till hedemora, men bara jag och calle som lyckades med det vi bestämt oss för, dom andra 7personerna som skulle med blev för fulla och odrägliga så det enda dom lyckades med var att ta sig till sina egna sänger för sömn.

Sjukt jävla kul i hedemora, inte haft så skoj på så äckligt länge! vet inte hur jag och calle lyckades, men det verkar vara ömsesidigt, den kvällen var SIC!
Calle köpte in massor av UV lysande skit, vi smetade hela jävla kropparna fulla i geggan och såg ut som 2 jubel idioter...calle skrev BAJS över hela armen, lyste väldigt vackert. Vi fick även måla en hel drös med folk :P calles raggnings replik löd
"får jag bjuda på lite färg?" det verkade funka bra.

vid kl 06:15 tror jag vi fick en taxi från hedemora till avesta...väl hemma så tog jag ett varmt bad, jävligt packad tror jag ?
och tvätta av mig all gegga.

Enda man kan säga om helgen, eller i varje fall lördagen, FY FAN VAD DET VAR SKOJ! man shejkade tills fötterna blödde , så grymt bra.
Den 2a Maj är det dags igen, Dj-anneli på plats igen! wiiii
BOKAD!




                               en liten del av allt kladd



                   mitt och Nappes nya hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0