Lite skakis

Dagen lider mot sitt slut och det är dags för sömn.

Isac har varit här och spelat xbox hela dagen, men vi hann även med att äta lite mat och gå över till gay-micke och se på hans palmhuggorm =)

Sen när Isac hade åkt, så tog jag tag och städade lite i lägenheten, och man skulle dammsuga men dammsugar jäveln är så jävla rutten så den kan banne mig fara och flyga nånstans där INTE jag är.
Men jag fick bort en hel del skit ändå, så det känns skönt! Och insåg hur jävla mycket pant man hade...usch, men jag vägrar panta.

Har inte hänt så mycket annat idag, förutom att brynäs kammade hem en vinst, och jag satsa lite cash på lite matcher som gick hem, så man fick extra stålar idag utan att göra så mycket jobb.
När hockeyn var slut, så blev det utgång med Nappe, för att sedan åka till gymmet med Andersson.

Gymmet gick segt, jag blev så jävla illamående så fy fan....men de blir nya tag imorrn kväll.

Och på lördag ska man äntligen få flytta, kan inte bli så mycket bättre inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0