Ett ensamt bröstpass

Kändes helt ok idag, däremot så var det inte en enda människa på gymmet.

Började med bänkpress, eftersom jag tycker det är viktigt ha mycket kraft i den övningen eftersom det är en basövning som jag även gillar :)

Värmde upp rejält.

Bänk:
15x60kg, 10x90kg, 8x100kg, 6x120kg, 5x125kg, 4x 127,5kg och direkt efter det ner till 100kg och köra tills jag inte hade någon känsel alls.

Snebänk hantlar:
7x42,5kg, 7x42,5kg, 5x42,5kg och direkt ner till 35kg och körde tills jag inte kände något igen.

Sen blev det några set flyes, och cablecross.


Dags för lite gymporr... 125kg

Nu är det dags för maaaat..får se om man kan hitta någon aptit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0