gympass väntar

Tyvärr vaknade man 12:15 idag, och det känns som man ligger efter några timmar med allt ätande...helvete åxå!
Aja...bara stressa ikapp!!

Snart är de lite oxfile som väntar, sen vänta en stund...i med en rage och hoppas att hela kroppen börjar sticka som en nåldyna, och 6st BCAA kapslar...sen är jag redo för ett bröstpass!

Får se hur de går idag,  känner mig lite smått sliten efter helgens bravader...har inte varit en lugn helg nånstans måste jag säga.... men de har varit grymt :D

Så bröstpasset idag kanske blir rekord på rekord, eftersom jag alltid blir så förbannat stark av all stark-sprit !

Fick en "utmaning" att pröva och se hur många reps på 100kg i bänken man orkar, så ska väl pröva det idag...antar att man inte kommer orka så mycket efteråt...mjölksyran kommer förmodligen få mig att spy!
men men...kan bli härligt med många reps :)

Nej, nu ska fläsket stekas!!

HOJTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0