Det rullar på!

Gårdagen blev ett bröstpass i ensamheten, vilket resultareda lite "mindre" träningsvärk än vanligt...fast har ändå jävligt ont, men vill ha ondare!

Passet gick trots allt riktigt bra, men tyvärr kände jag inte för att mosa på så många reps på 100kg just igår, eftersom jag är säker på att man kommer bli så döende så man inte orkar hålla ett bra tempo igenom hela passet.
Så får blir nästa gång när man kan få passning i resterande övningar!

Ska köra på hela nästa vecka, sen bär det av mot Jönköping för att träffa lite folk och festa sönder!
Och då kliver jag även på viloveckan...känns som det kan vara behövligt för min kropp! Men vi härdar ut så gott det går.

Har precis varit och kört ett biceps/triceps pass, och det har gått bra! Ont har det gjort överallt hit och dit...och hoppas man kan ha så ont så man inte orkar lyfta telefonen från bordet imorrn när man vaknar... (önsketänkande)

imorrn är det benpass som gäller, och som det verkar så ska grannen med och köra sig stendöd! Det blir fin fint...

Nääää...nu kommer jag nog bara äta mat resten av kvällen, och de börjar med att min SAAAAME ska laga mat idag...det är aldrig fel och få maten serverad inte! :)
KÖTT KÖTT KÖTT!

Förutom det ...så var jag och "kikade" på ryggen för nån vecka sen, men vafan... dom och deras "ÄT LITE PILLER SÅ BLIR DU FRISK"........... nääää, för helvete.... tror du piller i 10dagar skulle få ryggen att bli som stålmannen igen??????? det skulle nog inte ens Ville gå på som bara är 2 år eller vad han nu är :P
Men jag fick papper om "drop-in" röntgen....men jag är lite små seg, och har inte varit dit ÄN...så idag när ja kikade i brevlådan så hade jag fått en remiss...fi fan, så nu kanske jag orkar pallra mig iväg och se om de kan vara nå härligt fel...






hojte!!

NO PAIN NO GAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0