Axlarna är mina vänner!

Började dagen med frukost ...banan, 250g kesella och 1 proteindrink. Mer än så i frukostväg kan ja nog inte få i mig, eftersom jag hatar att äta när man vaknar!
Men måste man så, så måste man =(

Sen har man lekt lite med nappe i snön...
Sen ringde bästa mahdad och ville ha hjälp att bära en tv som han inhandlat...så det blev till att bära tv innan man drog iväg mot gymmet.

Axlar blev det idag, och det kändes fiiiina fisken!
Det tar sig !

Som jag sa i något av mina tidigare inlägg så var det minst 45kg i hantelpress som skulle styras, och så blev det ! 2set, 6 och 5 reps...kändes fina fisken!
Och sedan i smithen sa jag 90kg minst, gick bra där med ! gjorde en 7a på 90kg, 5a på 92,5kg och hjälp på 6e rep...och avslutade med 3 reps på 95kg, och hjälp på 2 sista...kändes fiiina fisken!
Många rekord på samma gång! Mat är viktigare än träningen.

Och just nu skakar mina axlar som 2 jävla träd som står i storm...känns skönt :D körde lite andra övningar åxå så klart, lite fågelövningar, och baksida axlar + shrugs.

Så var det med dagens pass! Imorrn är det rygg som ska få sig en riktig sväng om !

aja, nu är det dags för mat, dusch...sen ut med nappe napoleon och sällskap av räkan lät de som...blir fina fisken

NO PAIN NO GAIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0