Träningsvärk från helvetet

jisses vad de känns på bröst och framsida axlar idag!! sååå jävla skönt och få återuppleva denna smärta igen efter 9 dagars vila :)

Frukosten är uppäten för dagen, så nu är de snart dags och börja fixa en hel del kyckling.
Det står rygg + biceps på schemat idag, och de passet lär väl bli av nångång vid kl 16 idag.

Ska testa lära biceps 2ggr i veckan under denna träningsperiod, för att se om de kan ge någon akut fart i dom eftersom jag tycker dom är på tok för små!
När jag kör dom tillsammans med rygg kommer jag köra många reps, dvs mellan 8-12reps i ALLA övningar.

Och under 2a bicep passet för veckan, blir det mellan 5-7reps som gäller i alla övningar....se om det kan ge något!
Man får helt enkelt pröva under en period och utvärdera därefter....men hoppas på de bästa möjliga!

Har även bestämt mig för att öka kcal intaget lite extra nu, ska försöka ligga på ca 3500-3700kcal dagligen och se om de kan hjälpa lite extra :) 
Det är jag iofs ganska säker på att de kommer göra på ett eller annat vis.

Kommer ligga runt:

420g protein
350g kolhydrater
60-70g fett

Det är så planeringen ser ut så får man se hur de går dom kommande 7-8 veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0