Dag 15! och ett sent gympass!

Nu ska vi se...igår var det fredag, och det började med 11km promenad runt dalälven med farsgubben och nappe.
Tog sin lilla tid att gå.
När man kom hem så var det bara hugga i maten...det var inte helt fel!
Blev även ett gympass vid 18:00. Promenad till och från gymmet (det regnade åtminstone inte den här gången)
Vi körde bröst + biceps, och det blev ett RIKTIGT mördar pass, FAILURE! totalt...och idag har man då verkligen träningsverk...underbart!
Hände nog inte så mycket annat under kvällen, man var väl hemma och jobbade en sväng vad jag minns.

Och nu är det lördag (eller söndag kanske till och med...klockan är efter 00:00, men det blir ingen nästa dag förns man har sovit! så enkelt är det)
Dagen började med en promenad på 7-8km och nappe var lika nöjd som mig när vi kom hem igen.
Sov ganska länge inatt, blev väl 11 timmar och det satt fint som fan!
När man kom hem från promenaden och hade ätit mat så tog jag och älskling och skulle dra en sväng till malins faaaaarscha, men han var icke hemma, så vi drog vidare in till sala för att hälsa på ISAC IHRFORS, och alla dom andra ute i hooooooden Mickelsbo.

Vi åkte väl från sala vid 21:00 tiden, sen raka spåret hem tror jag ...och ta den sista måltiden med lite baguette och klyftpotatis.
Sen var väl klockan 23:15, och jag började tralla mot gymmet... Och man kom nyss hem, blev ett pass för axlarna + triceps. Gick bra, och det känns bra att få komma iväg. Även fast det blev så jävla sent, men vafan...nu är man hur nöjd som helst när det är avklarat, och man ska dusha, och sen DÖ i sängen och sova som fan.

Nej, nu är dushen fri!

PASS UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0