onsdags klubben?

igår var det tisdag...idag är det onsdag.
Igår hände inte så speciellt mycket, nicke och calle kom och väckte mig vid kl 14:00 tror jag, och fick för sig att vi ska äta tacos, sure! vi drog och handlade allt som behövdes för att få i sig lite krubb.
Sen hem till mig och sätta igång med skiten, jag var ut med nappe och grabbarna grus lagade mat.
Blev fint som fan, och starkt utav helvete!
Efter maten satt vi mest bara och bögade, calle spelade xbox, nicke campade vid laptopen och svor.

På kvällen vid 21:00 drog jag och andersson till gymmet och körde på, var skönt som fan!

Ikväll verkar de som de blir krogen, de blir nog fint de =) hoppas de blir lite drag.
Men innan festandet börjar måste man bege sig till gymmet.

Och snart ska jag steka på lite kyckling, ska bli fint.

sen tänkte jag att jag skulle få sova nån jävla dag ostört utan att vakna hela jävla tiden, så jävla trött på den här jävla sömnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0