idag är det dags!!!! wiii

Idag är det dags att återgå till gymmet igen, nu har jag haft min vilo vecka.
Hoppas det går frammåt lite bättre nu när kroppen verkligen fått vila, de ska bli kul och se.

Har inte varit dumt med 1 veckas "bara göra vad man vill" vecka. Känner mig pigg och har hunnit göra en hel del under veckan.
Har blivit en del powerwalks, och ska snart ut och ta tag i en sånt jäkel igen, inte lika motiverad idag, men men...vad gör man inte.

Nej...dags och dra ut och gå så man kan komma hem och äta lite, får nog bli kyckling...fiiint.

Tror även Isac skulle komma och vara hos mig nån timme idag, vid kl 11-12 tror jag. Så lär väl sätta lite fart så jag hinner hem tills han kommer med tanke på att klockan nu är 10:35.

tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0