Snart testar vi något nytt

Oxfile till frukost, inget man kan gråta över, men nu måste jag faktiskt åka och köpa mer kött och äta innan fredag.

På torsdag är det valborg, och jag är inte speciellt upplagd för att supa...blir nykterist efter valborg igen.
Då ska det ätas hästmängder med jordnötssmör i 4 veckor framöver, blir perfekt timing till Avesta festivalen? eller vad fan dom har för namn på det nu för tiden.

Träningen går fin fint! Trodde inte det tagit sig så pass bra som det gjort...men igår blev det ett riktigt gris pass, och det känns idag kan jag understryka!
Andersson har säkerligen åxå lite ont idag hoppas jag, jag försökte slakta han så gott det gick =)

Imorrn så ska jag förhoppningsvis åka till sthlm och hämta lite prylar så det blir ordning och reda. Vi får väl se!

Nu är Isac här, och det känns som han är lite xbox beroende idag igen, han sitter och lirar asterix för fulla muggar och det lär nog bli så ett bra tag till haha.
Älskling däremot lämnade oss för hon var tvungen att åka en sväng till sin mormor, så nu är väl Isac helt knäckt :) Fast så länge han spelar xbox så märker han inte så mycket ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0