så jävla härligt

Imorse fick man sova ut, fars gubben kom och hämta nappe vid 10:30 tror jag?? Så idag har jag varit hundfri från 10:30 - 16:00 nångång. Så sjukt skönt, behövde jag ! tack!

Var och handlade när jag vaknade, sen hem till leggisarna för att underhålla dom lite granna, Elliot var liiiiika glad som vanligt, och torkel var liiiika snäll som vanligt. jaja...

Sen bar det av hemåt igen, och äta kött kött kött...sjukt gott! och NU är det dags för mer mat efter 3 timmars träning.
Känns sjukt skönt nu när man är igång med träningen på heltid, och inte nog med att man går till gymmet varje gång...äckligt skönt och gå därifrån när man är klar, och det känns att man har gjort någon nytta ^^

Nu är det bara KÖTT KÖTT KÖTT som gäller...eller, det kaaaaaaanske blir kyckling...tror fan de blir så idag. Men det är inte fy skam det heller.

Pokern gick liite bättre idag, men det är mycket kvar att kämpa ihop! bara bita ihop.


                                                   Torkel den snygga



                                                     Idioten Elliot.

Kommentarer
Postat av: C4

Sen när vart inte kyckling kött då? :P

2009-04-08 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0