Härlig dag!

Vakna vid 14:00 och känner mig fan ganska pigg idag!! fan vad skönt och känna att huvet är med.

Vad gjorde man när man vakna? ut med nappe, drog och tvättade bilen...ÄNTLIGEN säger jag, nu är den iaf ganska fin :P
Drog och käkade med nicke, sen ner på stan och inhandla spikmatta...du är fan inte klok du! hahaha...jag får väl komma och hjälpa dig om ett tag så du kommer upp levande :P
Sen bar det av mot hedemora, var och kikade lite kläder, men inget blev inköpt för min del. Får bli nån annan dag.
Hälsa på stickan, och sen var jag med nicke när han köpte en feting kamera.

Nu är man hemma igen, och solen skiner! jävligt skönt ute. Nu är det bara gymmet som väntar, det ska bli mysigt!!

Nej, nu ska nappe få en sväng ute, och sen bär det av mot gymmet och köra tills man spyr...UNDERBART!

Sen blir det garanterat KÖTT KÖTT KÖTT KÖTT när jag kommer hem...maooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0