Ont i skinkorna

Idag vaknade man, precis som förväntat....med en sjuklig träningsvärk i ben och skinkor! mmmm så skönt det är att inte kunna sätta sig.

Man börjar känna av i kroppen att man kört hmmmm, 25pass på 5 veckor.
Bara 1 vecka till att härda, sen får man lite semester från det vardagliga livet =)

Idag får vi se vad som ska köras, rygg eller axlar. Bra fråga! Jag är sugen på allt, så kvittar för mig vad det blir.
Förmodligen det som känns mest helt och fint får det bli.
Har fått paket från fitnessguru.se nu iaf, men inget från gymgrossisten. Undrar lite varför GG har blivit sega på sista tiden? dom har ju alltid varit extrem snabba med leveransen, men inte dom sista beställningarna tyvärr.
Som tur är fixade fitnessguru min ordet direkt, jag beställde samtidigt från GG och fitness.
Men jag vill gärna ha paketet från GG eftersom proteinet finns där, för just nu sitter man och försöker dricka en äcklig whey 100 som smakar väldigt speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0