brutalt armpass

blev ensam på gymmet idag, och det kändes faktiskt som de var en bra ide denna gång. Gick fint och tungt!
Är heeelt tvärslut i biceps/triceps...orkar inte ens hålla i telefonen vid örat, så illa är det alltid.
Men nu är man iaf hemma igen, och har redan preparerat med protein + vitargo...och strax ska de bli en jäääävla massa kyckling och kesella.

Körde lite tillsammans med en kille som brukar gymma, vet inget namn..men körde en övning tillsammans med honom när jag kom dit, och antar att han lär väl ha den värsta träningsvärken nånsin efter mitt tucktande :)
Dom måste helt enkelt lära sig att inte säga NEJ på gymmet, NEJ finns inte .... det ordet borde vara förbjudet på ett gym.
Man ska köra tills man är HELT tvärslut, och då gör man 2reps till efter det som man får lite hjälp med...det tycker jag är ett perfekt pass för min del.
Varför köra på halvgas när de kan vara fulltös och liiiite till?? det är ju då man växer.

Aja, passet var skoj iaf, och allt kändes toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0