galet rolig lördag!

Lördagen började med SM i bodybuilding/fitness i västerås. Det var såå mycket roligare att kika på än jag hade kunnat ana. När man sett filmer så tröttnar man efter ett par minuter, men när man är på plats...SHIT vad skoj det var!!!
Och sen att vissa av deltagarna har underbar humor gör inte saken tråkigare !!!
-hur har din diet sett ut inför den här tävlingen? jag har hört att du kör på snabba kolhydrater?
svar: japp, öl och godis.

så klockrent!
Sen att jag glömde kameran kommer jag få ångra i ett helt år garanterat... faaan.
Nästa år ska jag dit och kika igen helt klart, och om 2 år ska Andersson stå på scen har jag bestämt.
Så nu har vi någon som ska plågas i 2 år, sen är de dags för gubben att äga scenen =)

Träffade även Sid ( fitnessguru sid) på plats, en gammal quaker som tävlat i BB. Så bytte några ord med han, och han tyckte ja skulle glida till sthlm och köra ett pass med han på Delta så han kunde göra lite filmer och slänga upp på www.fitnessguru.se 
Så det kommer garanterat bli av, men vilket datum får vi se.

På kvällen avslutades dagen med 30års kalas för Danne. Hur skoj som helst, och jag undrar fortfarande vad han hade för sprit, för den spriten fick nog alla att få lite fel i huvet. haha...fy fan, bilderna är fina!

aja, snart får man ladda inför sista gymveckan. Synd att kroppen är sliten nu när man varit och kikat i Västerås, för man fick sjukt träningssug må jag säga!!!
Dom har ju en fysik som inte är av denna värld...och jag ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0