snart dags för vila

Precis varit och kört ett bröstpass, och tyckte in de gick så jävla bra som det brukar...känns att man börjar bli slö och har tappat kraft.
Skumt att man har dessa känningar redan nu efter 6-7 veckors körande, med 5 pass i veckan...brukar inte känna mig så här döende =(
Kan ju ha med att man har äckligt ont i halsen, och känner mig lite halv förkyld, eller så har det med att man inte äter tillräckligt mycket mat ...så då får man väl börja bunkra ännu mer mat så får man se !

Vänster axel verkar inte må så jätte bra, så jag tror lite vila kommer ganska lägligt efter denna vecka...men ska försöka köra på så gott det går fram till fredag.

Så tråkigt och träna när man inte har någon ork...psykiskt jobbigt! fy fan...dom dåliga perioderna dyker alltid upp nångång, så då är det ändring i mat som är prio.nr1 för att få allt att släppa igen.

Nää, ingen tid att skriva...ska steka kött ! och invänta min inneboende.

hojte !


EN grym video !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0