sliten!

Förra veckan körde jag själv på gymmet, gick väl helt ok! Enda som märktes av DIREKT var att man inte åt tillräckligt mycket under torsdagen, eftersom passet på fredagen helt enkelt var ett av dom sämre passen på länge.
Äter man inte mat så märker man det dagen efter direkt...iaf för mig.
Hade vilodag under torsdagen, eftersom jag körde ben + rygg på onsdagen med grannen.
Ganska skönt och vila ut under torsdagen kände jag!

Blev ett söndagspass idag dock, det hör inte till vanligheterna eftersom man alltid är så jävla bakfull varje söndag, och det var jag även idag, men tvingade dit mig eftersom min kropp verkligen ville dit.
Gick väl helt ok!

Ska köra hela veckan som kommer, och de ska bli hårdkörning! Sen på fredag bär det av mot Jönköping ...ska bara försöka hitta på något hotell att campa på under vistelsen, förslag???

Veckan därpå kommer bli vilovecka, känner att de kan behövas...börjar få känningar i vänster axel bl.a ....

Har tagit tag i livet lite granna nu åxå... skickade iväg ansökan om ordningsvaktsutbildningen förra veckan! Får hoppas man kan få gå den kursen så man kan bli en normal människa och jobba lite.
Tyvärr så kommer väl väntetiden vara ganska lång, eftersom den kommande utbildningsgruppen redan är full =(




aja, thats it !!

bögbilds varning

NU KÖR VI!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Silltrut.

Bli dyngrak så får du sängplats på hotell gripen.

2010-11-22 @ 00:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0