tillbaka till det roliga!!

Började dagen med frukost .... 1st banan, 250g kvarg och 1 proteindrink med kreatin och glutamin samt omega-3 kapslar och lite annat mumsigt i vanlig ordning.

1h30min senare blev det 300g kyckling, 150g potatis och 150g kvarg och 20g fläskig sås så man får upp kcal lite högre.

30min innan gym, en Anabolic-rush och 6st BCAA kapslar.

Sen bar det iväg mot ett bröstpass...jisses säger jag bara! idag var spyan nära, och efter varje sett orkade man knappt andas...var riktigt skönt ! Förstår dock inte hur man kan bli så attans ICKE uthållig när man precis kommer tillbaka från vilan...det är alltid samma visa.
Nog om det ! passet gick ganska bra i övrigt, högt tempo och tunga vikter var de som stog på schemat!

Uppvärming för fullt...började i bänkpress.

1set 130kg
1set 140kg
1set 110kg (pressa ut så många reps de bara gick för att få den sjuka mjölksyran...det funkade jävligt bra!)

Sedan vidare till snebänk med hantlar...

1set 42,5kg
1set 45kg
1set 35kg (mosa fram mjölksyran igen...gick jävligt fint de åxå)

Sen blev det cablecross...där de blev väldigt många reps och strikt körande för att få maximal kontakt...skönt !

Avslutade med 2set flyes, samt 2set i en bröstmaskin. Tyvärr gick de inge vidare i maskinen, för jag hade fan ingen känsel alls...så visste inte om de var jag eller Andersson gjorde repsen.

Men nu var första passet avklarat, och de känns riktigt fint ! inte ont nånstans alls i kroppen....så det känns brutalt jävla fint !!

Under passet dricker jag 90g vitargo blandat med mitt protein + kreatin och glutamin. Tror det hjälper ganska mycket då resultaten har gått frammåt sen jag började få i mig det under passet.
Enda nackdelen är att man blir sjuukt mätt, och man är allt annat än sugen på mat när man kommer hem genom dörren.
Men men...mat måste man ha, så nu är det 400g kyckling, 200g potatis och 250g kvarg som väntar på mig !
Dags och göra klart det nu...
Imorrn är det rygg + biceps...kommer bli fina fisken!


RYGG RYGG RYGG! Mer V form på ryggen ska fixas tillsammans med mer kyckling !


NO PAIN NO GAIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0