Dag 3!

Kan börja med att säga att Dag 2 gick hur lätt som helst!

Så nu är det dags för Dag 3, sitter nu och skedar i mig min portion samt dricker protein drink. Resterande piller har jag fått i mig redan.
Jag älskar inte direkt att svälja tabletter, och framförallt inte dom här som är sjukt stora...men det är bara köra på och skicka i sig skiten, man har inget val.

Har inte känt någon hunger än, men däremot tror jag att jag känner mig lite små seg i kroppen idag. Men det är förmodligen det som kommer vid dag 3-4. Som tur är har jag vilo dag från gymmet idag, bra timing!

Vad ska man hitta idag igentligen? försöka arbeta lite extra idag kanske...
Vädret är ju knappast något jag har beställt! Piss regn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0