Bara 1 måltid kvar

Måltid nr.4 gled precis ner efter ett hårt pass på gymmet, så nu mår man lite bättre igen!
Det smärtade fint i biceps och triceps idag, men det är skönt!

Tyvärr blev det dåligt med lugn och ro på gymmet, det var nog ett av det mest konstiga pass någonsin!!
Kom in 3st turkar med moppe-musche, som vägde kanske ..40kg skinn? eller nått i den stilen...Sen var det full rulle!
Jag och andersson fick lyssna på turkiska eller vad det nu var, i närmare 1 timme. Dom var inte så tysta om man säger så, det ekade verkligen i HELA gymmet...jadu, vad säger man, jag och andersson fick lite koncentrations svårigheter vill jag lova! haha

Nu ska jag ut med Nappe en sväng, sen ska det arbetas nån timme innan det är dags att äta måltid nr.5 och sen få sova igen. Skönt ska det bli!

Nu är älskling hemma dessutom, och står och lagar mat SÅ KLART! man blir ju lite sugen, men det kvittar...mitt smör är så gott så! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0