torsdag...

en hård dag idag och man är skapligt sliten.
blev utgång igår och det känns på idag.  de blev en skoj kväll, har jag för mig ...dom där jävla 12orna tar på ganska friskt har jag kommit fram till!!
var full fart hela kvällen, slutade med att man var på "efterfest" hos någon ???? med folk jag aldrig nånsin sett förr...men de var ju kul! enda tills alla däckade.
Dom var ganska klena på spriten helt enkelt!
Men lägenhetsägaren hade en jävla rolig hund som påminde om nappe sjukt mycket i sättet, så när alla däckade fick man roa sig med den istället, minns inte vad hund skrället hette men de lät som nå japansk.

Snart kommer Tasken och ska kika lite film med mig, fy fan vad vi ska mysa!! =)
och ut med nappe ska jag nu, se hur de ska gå, men de blir nog fint de.

Imorrn är det fredag, och man lär väl knappast sitta inne och uggla, man hittar inte så mycket här inte.

just de...jim var och hälsade på idag, det var verkligen inte en enda dag för sent! trevligt att se så han lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0