seg dag

sovit sjukt skölnt inatt, blev 13 timmar sömn, och det kunde garanterat blivit mer om man inte varit klok nog och tvingat sig ur sängen.

Hann bara vakna innan mahdad ville komma över och kika läget, sagt och gjort!
Sen hakade han ut på promenad med Nappe.
När vi väl vara klara så åkte vi till willys och handlade, eller...jag handlade och han tittade på. Helt plötsligt dök gay-micke upp vid frysdisken och bad om skjuss hem, mahdad var snäll nog och lät han och sara åka med till stan igen.

När man väl kom tillbaka hem igen, kom jag på att man har inga kryddor eller ett jävla skit och fixa nå käk med...så man fick trampa till 1an och hämta lite krux.
Sen var det bara tillbaka hem och sätta igång med köttet...när jag väl suttit igång med allting, så frågar jag andersson om han är hungrig, och det var han, så han kom över hit och jag lagade mat. Det blev gott och bra!

Nu har andersson gått hem, och jag ska väl försöka pokra lite...får se hur de kommer funka på det här slöa mobila bredbandet.

På fredag blir det kryssning! fan vad fint de ska bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0