Tequila i stora lass

nu har Isac anlänt och tvn + xboxet kommer gå varmt nu.
Själv är man både sliten förstörd och tom, och tänker inte ens kliva ur sängen.

Gårdagen slutade lite roligt, eller..den var rolig! Var fin besök från Kiruna av Dennis, skön lirare det där.

Vi gick till kingen, åt mat...beställde grogg. söp och söp och hade de trevligt.

Jag gick och snackade lite skit med han som äger krogen, och han fick för sig att köra sten,sax,påse för 100kr. Fast jag ville köra om 500kr, men 100kr blev det.
Först till 5 också. Vi körde och jag vann med 5-1. Tack så bra :) men hans ide blev, "kvitt eller dubbelt!!" ...sure för mig.
och jag lyckades vinna med 5-1 igen ^^. 200kr rikare...så jag bad han ge mig 2st vitryssar, och så blev det! tack =) hehe

vi söp vidare, och helt plötsligt köper Dennis in en hel jääävla bricka med tequila, OMG är det enda man kan säga I guess.
Vet inte hur många det var på brickan, men minst 10st iaf. Vi drack tequila och tequilan var inte långt ifån att komma upp måste jag säga, fy fan usch.
Men sen så fick jag och Dennis för oss?? att vi skulle testa att dricka tequila på nått kosntigt sätt, sagt och gjort.
Det slutade med att vi satt och sniffa salt , och sniffa i oss citron. starkt och fint var det.
Det resulterade i att man blev full som en spruta. Vi söp vidare, och lite senare kom det tydligen in ytterligare en bricka med sprit! men inte tequila, det var jäger mohaha. Inget jag kommer ihåg dock.

När krogen väl skulle stänga hamna jag på "efterfest" eller vad man ska säga, i andra rummet på krogen med krogägaren och lite annat folk. Och där fanns den där hunden Rocko, med stor kuk. som försökte sätta på mig.
tur det finns nån som tycker jag är snygg iaf =)

Sen minns jag inte så mycket, jag gick väl hem tror jag. Sen vakna jag på toa imorse, och hade inte så stor koll =)

Det var den gårdagen det. Men det var riktigt skoj. Hoppas Dennis flyttar hit istället, han kan inte bo i kiruna förstår han väl. hehe

Nädu...nu sitter isac och spelar hockey och han är Färjestad, och han torskar...YES! jag visste att färjestad var kassa.
Men han försvarar sin förlust och säger att det är inte färjestad som är kassa, det är han själv som är HELT världelös. haha, att en 5 och ett halvt år gammal grabb säger att han är helt värdelös är lite roligt, men det kan inte vara bra och tycka så varje gång det inte går som han vill kanske :)



Ikväll ska det nog bli städning av lägenhet, och sen måste jag ta mig till gymmet.





Kommentarer
Postat av: Louise

DAMN! Vad duktig du är Alex, som ska städa! :D Tappa inte stinget nu Alex! Jag tror på dig! :D



Kram!

2009-02-26 @ 14:48:55
Postat av: lack

FBK ÄGER...SM GULD 2009...

2009-02-27 @ 16:26:10
URL: http://www.sockerspjutet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0