Viloveckan är här

Japp...körde ett sista biceppass i fredags innan jag bestämde mig för att vila 1 vecka.
Kroppen har varit lite halv seg, och efter torsdagens ben+tricep så började jag fundera lite över vart huvet tagit vägen...

Aja...räknade lite på hur många veckor det är kvar innan deff, och kom fram till att det passar utmärkt att ta viloveckan just precis nu.
Då har jag kört 5pass i veckan i 7veckor... och sen när jag kliver på mina 7 veckor igen så blir det perfekt timing tills 1a april nämligen.
Hinner köra 7veckor igen, sen vila, sen är det dags för deff...så bättre timing är svår att hitta, så det får helt enkelt bli på det viset!

Så under den här veckan blir det mest bara lugnt med mycket mat och sömn...sen återkommer man till gymmet med dubbelt så mycket kraft igen! och ska gräva fram nya PBn.

Thats it!

NO PAIN NO GAIN

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej, du har du bokat till Seminariet eller passade du på det?



Ha det.

2011-02-18 @ 20:55:49
Postat av: z4

Tjenare!

jo, jag bokade till det. Men har precis blivit klar för avresa mot costa-rica, och kommer hem dagen innan seminariet, så jag antar att jag kommer vara ganska död när jag är på väg hem, och kommer därmed missa det =/ tyvärr



//Alex

2011-02-28 @ 19:12:45
URL: http://aihrfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0