sent pass!

Vakna kl 13, bara skicka i sig den äckliga frukosten bestående av ...

1st banan
250g kesella
90g proteinpulver
5 äggvitor

Sen bar de ut i skogen med hundskrällarna en sväng, och sedan vidare till morsan för att äta en jävla massa oxfile o fläskfile med potatisgrattäng. Det var förbannat fint må jag då säga !!
Mätt blev man, och är nästan mätt fortfarande.
Synd att man inte hade en våg så man kunde väga maten bara, så man vet att man inte ligger på något kcal underskott här inte ! men ibland lär man väl släppa på den hårda kollen åxå antar jag .
Fast kcal ska helst komma ifrån bra kost så klart, det går inte att kasta i sig 500g fett dagligen bara för att man uppnår ett högt kcal intag ....eller, går och går....allt går, men antar att man inte skulle se så bra ut på det viset =)

Blev ett sent pass idag, körde ben och triceps. Det gick helt okej, bra kontakt och många reps var tanken idag och hoppas det gör ooooont imorrn !!!
Vill laga massa mat nu, men tänker inte göra det eftersom det är för sent och tätt inpå innan man ska sova...så det får bli -

5st äggvita
1st proteinbar
90g proteinpulver
90g vitargo
250g kesella

som efterrätt helt enkelt... snabbt och enkelt !

Imorgon blir det biceps så fort jag vaknar, får bli ett s.k "morgonpass". Så man får det överstökat och kan glida iväg mot Same-resort igen.

Och utöver allt det här, så var jag tyvärr rekordlätt idag på vågen när jag vaknade... bara 102,8kg !
Tycker det är sjukt att vågen står så jävla stabilt nu när man äter ...äter....äter...och äter hela tiden.
Men verkar som det är så de funkar, ju mer man äter ju bättre förbränning kanske, vem vet....nånting är det iaf !
Skulle jag däremot bara äta 2 mål om dagen, skulle man lägga på sig allt DIREKT.
Kroppen sätter sig väl i svältläge på en gång förmodligen.
Bara fortsätta äta fram tills April !


Nu bjuder vi på lite gymporr igen!



Kommentarer
Postat av: gymturken

hörru, vart köper du dina äggvitor? eller knäcker du äggen och häller ut äggulan?

2011-01-07 @ 13:54:26
Postat av: z4

gymturken: kokar dom och kastar gulan

2011-01-07 @ 14:08:47
URL: http://aihrfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0