2011 = full fart

Nytt år och nya tag nu !

Det som är "bra" med en blogg är att man kan kika tillbaka till vad som hände för något år sedan, och sen utvärdera sin utveckling när det gäller gymmet.
Och som det ser ut så har det hänt en hel del det sista året, och det ska bli mer !

Just nu är det bulk som gäller fram tills 1a April, sen blir det att deffa lite och hoppas man inte behöver deffa för många kg...men just nu är vågen extremt stabil oavsett att ligger runt 3500kcal om dagen.
Verkar som att ju mer jag får i mig, desto mer stabil är vikten, samtidigt som det går jävligt bra på gymmet !

Det har hjälpt en hel del med att köra biceps 2ggr i veckan dessutom...
Kör rygg + biceps på tisdagar, och biceps + triceps på fredagar.
Under tisdagen är det högrep som gäller, 10-12 reps, och under fredagen är det lågrep, 5-7reps....och man kör på för fullt i ca 1 timme.

Blir till att fortsätta så ett tag till....känns dumt att lägga ner nu när man känner att dom blir bättre!

Som sagt, det blir 110% mat tills 1a April...bara försöka bygga så mycket som möjligt fram tills dess.
Sen deffa i ca 2 månader om det går som planerat.

Blir till att kämpa vidare, och hoppas ryggen ska läka nångång så man kan börja köra marklyft,knäböj och benpress igen!
Känns förjävligt att man inte kan köra  dom övningarna.

Och förhoppningsvis .... blir det att tävla om 2 år i BB  om allt går som jag tänkt mig...inget kan stoppa mig :)

NO PAIN NO GAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0