Ska man ta upp det här igen???

Ja...som rubriken lyder, så undrar jag ifall man ska göra det eller ej? Vore bra om man hade lite mer koll kanske, vilket mna får om man skriver ner vad man gjort vissa dagar, för minnet orkar inte minnas vilka vikter man körde på 1 år tillbaka...tror jag iaf.

Så så är det...ska göra en lite snabb sumering av detta år som gått tänkte jag ...!

well, allt gick väl bra hela januari, och hela februari...fram tills man bröt ett revben, sen dess har det inte varit lika kul och träna, och så träningsgalen som man är har ju inte riktigt det hindrat mig från att köra. Även fast det inte gått så jätte bra, hur man än rörde sig gjorde det då så jävla ont så man inte visste om man kunde andas eller ej, men just nu känns det OKEJ iaf, även fast man har känningar IBLAND.

När det skiten äntligen hade börjat läka hyffsat, så drar man på sig diskbråck! GRATTIS till mig där igen...
så nu har man nästa problem, och det sitter fortfarande i, även fast det är på bättringsvägen.
Försöker köra så gott det går, och man har fan ont nånstans varje pass man kör, men bara bita ihop...för resultat kommer ändå som tur är!

Har uppnått ett av mina mål nu, ett mål som man inte ens har tänkt tanken att lyckas med nånsin i livet...150kg i bänken, tack för den! känns bra att man inte står still och trampar.
Även fast det gått segt i många perioder, men det enda som verkar fungera är att göra om träningsschemat, och även matschema...så brukar man explodera om och om igen!
Kroppen vänjer sig på tok för fort om man äter samma lika, och tränar lika övningar , samma vikter hit och dit...det håller inte i längden om man vill ha så mycket muskelmassa som möjligt, åtminstone inte för mig!

Har ökat i varje övning med något kilo, eller någon extra rep för varje pass man kört nu sista 4 veckoran...det hjälper verkligen att få i sig mellan 3-4g protein per kg/kroppsvikt varje dag (mycket slit, men det funkar! och har även gett resultat som faaan)

Hoppas kroppen är sjukligt seg imorgon, det är den enda önskan man har varje dag man vaknar, att man är sååå seg, och har så jävla ont som möjligt.
Det är kärlek i mina ögon!

Det är dags för sömn här nu, precis ätit 1 burk kesella, och en proteindrink...så kroppen har något att jobba på under natten!

Nu är det nya mål och rekord att fixa, och hoppas det inte ska ta allt för lång tid, man lär sig med tiden som går!

Jag har mina mål som man vill uppnå, kan skriva mer om dom någon annan dag.

godnatt alla!

http://www.youtube.com/watch?v=UiyMi4vYUZs

http://www.youtube.com/watch?v=zxs8nSPG7Bg

2 kassa videos från träningen idag...
Någon som vet ifall man kan lägga in videos DIREKT på bloggen??? utan att länka på det där viset???

Kommentarer
Postat av: same!

härligt med lite gymporr! mera sånt

2010-09-14 @ 15:41:35
Postat av: alex

aaarå! tryck på "bädda in"/embed under videon på youtube.com ,klistra in koden, färdigt! =)

2010-09-17 @ 19:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0