Imorgon är det nya tag

Får hoppas att morgondagen blir bättre! jag är helt slut i kropp och huvud just nu.

Bara 2 veckor kvar på gym innan det är dags för vilovecka så man återhämtar sig till MAX. Ska bli galet skönt med lite tid att bara "få vara".

Har precis beställt mer protein, och en massa annat joxx som börjar ta slut i skåpet, alltid lika dyrt tyvärr.

När viloveckan är över har jag tänkt att lägga om lite i träningsschemat och köra lite annorlunda i 7 veckor för att se om man kan utvecklas lite mer igen. Mer info om hur schemat kommer se ut kommer senare när det börjar närma sig.

Det enda jag ska göra är att börja köra armar 2ggr i veckan, för jag tycker dom ligger efter för mycket.

Nej, nu ska jag äta lite äggvita, sen får man se vad man hittar på!


ps: verkar vara rekord på läsare idag, man kan ju undra vilka som läser, har varit över 70st dom sista 7 timmarna, intressant.

Kommentarer
Postat av: Rille (Lanman)

Jag läser dagligen. :)

2010-09-29 @ 09:27:21
Postat av: Z4muZ

fan vad fint lanman :) jag väntar bara på att du ska få tummen u röven och börja skriva lite igen :P

2010-09-29 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0