Idag är man utvilad

Gick och la mig 23:15 igår, sen tog det väl ett tag att somna...vakna kl 12, och var pigg! så skönt och få sova lite extra ibland.

Har börjat ändra lite i mitt kostschema nu igen, får se om det blir bättre och stabilare. Går upp för mycket och på tok för lätt i vikt när jag ligger på ca 3000-3200kcal om dagen. Så blir till att sänka ner kolhydraterna nu, och bara inta kolhydrater EFTER gympasset för att stoppa muskelnedbrytning, så får man se om vågen tycker om det mer.
Visst, antar väl att det inte bara är fett man lägger på sig, med tanke på varje ökning man gör VARJE pass på ett eller annat vis, men känner/ser även att det läggs på fett :p sånt gillas inte!
Får försöka öka varje pass ändå, även fast man sänker kcal intaget liiiite granna.
Annars blir det...GÖR OM GÖR RÄTT, man måste pröva sig fram tills man hittar den perfeka lösningen på ALLT.

Sitter och mumsar i mig en proteindrink och 1 burk lätt kesella just nu, den bästa starten på dagen enligt mig =)

Blir mer update mot kvällningen, efter man kört ett våldsamt ryggpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0