Gymmet ÄR terapi.

borde inte bry mig, men tyvärr gör jag det ... livstilt.

Och efter allt man vart med om vet jag att det bara är gymmet som fungerar som ren terapi, det är det enda stället man kan disconnecta hjärnan helt och hållet, och koncentrera sig på det man SKA göra.

Tyvärr orkade jag aldrig vänta på andersson, så jag drog iväg själv och torterade biceps + triceps.
Höll extremt tempo bara för att inte hinna tänka och fundera!
Det gick riktigt bra idag iaf. Körde många set på EZ-stången.

Värmde upp ett bra tag, sen körde jag 3set på 45kg, 6reps första set, och 5reps resterande 2set.
Sänkte sen och körde på 37,5kg, körde 2set och 8reps.
Sen 2set 10reps på 27,5kg. Och sedan avslutade med 2st "21:an" set... det gjorde iaf sjukt ont och hoppas morgondagen gör ännu ondare.
Och just ja, jag körde ju armar själv förra veckan åxå, fast jag körde ju 5set med en grabb på EZ stången som början, och han sa ju rakt ut:
"jag får typ aldrig träningsvärk i biceps, vet inte varför" ...well, kan bara säga att 2 dagar efter att jag träffade han på gymmet igen var hans mening:
"fy fan vad jag har träningsvärk i biceps!!!" sååå...jag lyckades iaf göra nånting bra !

Triceps passet gick bra idag det med, uppvärmning ett bra tag.
Sen pushdown med rakstång, körde superset där. Körde skiten ur mig på 80, sen köra tills man stupa på 40, körde så 3set och det kändes OOOONT.
Körde 3set med handtag, en arm i taget...tycker man får riktigt grym kontakt där!
Sen blev det smal bänkpress, 3set 10reps på 80. Kändes så sjukt tungt efter att man kört dom andra övningarna innan, normalt sett är 90kg 10reps lätt där, men nu var de riktigt tungt.
Avslutade med 3set hantel bakom nacken, så man kan få ur det sista...nu är jag sliten, och TILTAD...så nu ska jag försöka hitta matlusten, vet inte vart den är dock...inte hemma hos mig iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0