Ensamt axelpass

Precis varit och kört axlar. Blev själv idag, vet inte vart min kompanjon håller hus , så drog iväg själv =)
Det är ganska skönt och köra själv ibland, för jag ändå köra på tills det är tvärstopp varje set.

Gick bra även idag, och kroppen känns fin fint!

Blev dessa övningar:

(skriver inte upp några uppvärmings vikter osv)

Axelpress med hantlar: 32kg - 6reps , 35kg - 7reps, 37,5kg - 7reps, 35kg - 7reps
Fågelövning: 16kg - 10reps, 16kg - 10reps, 19kg - 7reps, 19kg - 7reps
Axlar i smithmaskinen: 60kg - 10reps, 70kg - 8reps, 72,5kg - 7reps, 75kg - 7reps
Sidolyft med handtag: Kan inte säga vikten eftersom den icke stämmer. Men körde slut på mig totalt och körde superset.

Körde även baksida axlar, stående och framlutande med hantlar, den tycker jag tar fiiiint.

                                                     Och så bjuder vi på bögbild !


                                                         

               Blir nog bra till nästa sommar när de är dags och deffa sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0