Armarna slutkörda till MAX idag

Väldigt slitit och seeeg dag idag, somna kanske vid 04 inatt, och upp vid 07 för att åka mot Västerås och rättegång.

När jag väl var hemma igen, var jag verkligen så död som man bara kan bli...var galet länge sen jag var så där trött i huvet och kropp som jag var, men...man får inte banga gymmet bara för man är "trött" (skulle nog mer kalla det DÖDS trött)
Ville bara sova när jag kom hem, men ska man sova istället för att köra ett gympass så kan man lika gärna ge upp allting!

Jag kasta i mig en RAGE för att få igång huvud + kropp, och sen åkte jag och Andersson mot gymmet för att köra ett riktigt mördarpass med en "ny" övning som kanske kan få en att ha helvetes ont dagen efter.

Började värma med skivstången, och efter uppvärmning var det dags för 3 rejält tunga set, med 5reps MAX.
Det gick fint, lite ont i handlederna bara, men det får man fan leva med!

Sen vidare för hatelcurls, lika skönt där med! men 3x10 fick de bli där...och avsluta med den "nya" övningen, som egentligen inte är ny....men något jag inte prövat förut!

Den kallas 21:an, och den är lika jobbig som den låter, om inte ännu värre!
Vi körde på EZ-stången, man kör 7st "låga" reps, 7st "höga" reps, och avslutar med 7st HELA reps...fy fan... var tänkt att köra 3set endast, men neee, jag tyckte inte de fick vara nog med det, så det blev 5set...och nu kan jag inte ens hålla i telefonen eller ratta bilen hem...MUMS!

Körde även 1 timmes intensivt med triceps. Gick riktigt bra där med, men orkar inte skriva vilka övningar osv...men armarna är sjukt svällda och dom svider REJÄLT!
Så imorrn är det bara hoppas på att man inte kan höja gaffeln mot munnen när man ska äta kyckling!

Så nu är det en gainer och kyckling som väntar på mig, samt aminosyror, BCAA osv osv så man hinner stoppa muskelnedbrytningen i tid, så man får växa som man ska =)




Kom på att jag har lite prylar i skåpet som tur är!

Kommentarer
Postat av: Tuppen

Ååh det var en jävel o handla på sig då :)

2010-09-17 @ 00:17:21
URL: http://thomaspenn.blogspot.com/
Postat av: boriz

japp :) kroppen behöver sitt godis den åxå hehe

2010-09-17 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0