2 pass idag

Jag kan börja med att säga att träningsvärken i axlar/bröst verkligen sitter i! och det är jävligt härligt...

Började dagen med kesella, proteindrink och banan...sen blev det ett benpass.
Började med att pröva benpressen igen, var ju bara...flera fler månader sen jag prövade.
Sist jag försökte pröva och köra gick det absolut inte, för jag kunde inte höjja benen till "plattan" utan att de stramade i hela benen och ut i tåspetsarna.
Men idag kunde jag iaf komma åt "plattan" så de var ju lika bra och pröva... och hmmm...nu nästa problem....verkar inte som mina revben vill ha 300kg tryck mot sig. ska fan sälja dom jävlarna, så är ni sugna hojta till! ni får dom billigt!!!

Efter passet var det hem och trycka i sig kyckling kyckling o kyckling...var ganska gott idag!

Sen har man inte gjort så mycket annat under dagen...

Fick bli 2st gympass idag åxå....blev ett ryggpass under kvällen, eftersom jag behövde ha något och göra och rensa huvet....
gymmet är det enda som verkligen fungerar när man ska koppla bort allt som är utanför gymmet... Utan gymmet vet jag väl inte riktigt hur man skulle klarat sig under dom dåliga dagarna.

Prövade faktiskt köra marklyft idag för första gången på hmmmm.....7 månader???
Diskbråcket kändes nog OK iaf, lyckades köra 3x5 på 120kg, och det gick ju sjukligt lätt och tyckte inte det gjorde så jävla ont ....så det lär väl bli marklyft varje pass framöver när det är rygg.
Bara hoppas man inte har ont som en gris imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0