torrt på den här fronten

det har de varit ...

har inte orkat eller haft lust att skriva på ett tag...
 
kan bara säga att gymmet går iaf jävligt fint just nu! Och hoppas det fortsätter så i 4 veckor till innan det är vila igen.
Utöver gymmet kan man väl bara säga att de går upp och ner i livet ....det svänger kan man säga.

Nästa vecka ska det bli många PBn har jag tänkt... är taggad för de, och tror de kommer gå vägen på många sätt och vis med tanke på hur kroppen har svarat denna vecka.
Enda kruxet är ryggen...ryggen och åter ryggen...fast imorrn har jag tid hos läkarn kl 13. Men dom lär väl inte komma på nånting vettigt ändå, det är jag övertygad om...man får väl gå runt och känna sig som 90bast i kroppen resten av livet.

Hatar att man inte kan köra knäböj så djupt som jag VILL köra....för ryggen sätter stopp, HATAR att jag inte kan köra benpress...för ryggen sätter stopp....HATAR ÄNNU MER att marklyft inte funkar som de ska...jag har prövat marklyft 2 pass, och det har ju gått helt sjukt lätt, lättare än nånsin...men... efter ca 4-5reps, då känner jag hur ryggen sätter igång igen...och sen har man ont i 3-4 dagar igen.

jaja...när fan ska skiten ta stopp....helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0