Sliter sig genom sista veckan

Är fortfarande krasslig, och halsen är åt helvete varje morgon! men blir bättre under dagen.
Bara jag slipper feber och sånt där kraffs...som jag säkert inte haft på 5-6år så är jag nöjd.

Gårdagen blev ett effektivt ryggpass med väldigt kort vila mellan varje set, hade inte så mycket tid på mig att köra, så det blev riktigt stressigt, men fick riktigt bra kontakt och jag har ont idag! så jag antar att de blev riktigt nice!
Blev rekord i chins, woho! klarade precis 5st med min kroppsvikt på 105kg.
Det jag minns mest är för ca 15månader sen när man inte ens orkade hänga med sin kroppsvikt typ...men men, det tar sig!
Körde latsdrag och hantelrodd efter mina 3 set chins. Skippade marklyft eftersom korsryggen inte känns riktigt 100%.

Har varit och röntga ryggen idag, så får väl se om dom kan se något härligt fel!

Igår var man även iväg till gävle och kika på hockey, det var nice! jävla bra match fi fan...

Och den kommande helgen kommer bli 100% full fart, blir roadtrip till jönköping med Andersson.
Har precis bokat hotell på scandic portalen fredag - söndag, kommer bli jävla fint! ska nog passa på att köra in någon massage under lördagen, det är något jag verkligen behöver just nu !

aja, nu ska jag äta kyckling igen...och avvakta för att bege mig mot gymmet för ett armpass... sista armpasset innan de blir vila!
ska bli härligt och återställa kroppen lite !

HOJTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0