Vilan pågår

Har som sagt vilovecka denna vecka, och det känns sjuuukt drygt och inte ha några rutiner.
Och man saknar gymmet, och dom älskade hantlarna!

Oftast när viloveckan är kommen brukar de kännas sjukt skönt och vila, och man ser fram emot vilan...men den vecka är fan en riktig plåga! Men vet även att jag måste ha min vila så axlarna får ta och bli normala igen, samt alla andra leder i kroppen som man får ont i efter att man kört hårt under en längre period.

Vad har hänt denna vecka??? jadu... I måndags åt man bara mat, fram tills kl 19...då bror min ringde och bad mig åka ner till Karlshamn och lämna grejjer... fan va skoj tänkte jag ! Roligare än så kan man nog inte ha det en måndag och tisdag!!
Var ju bara lite över 60mil att åka, var knappt nå drygt alls! bara ner och vända... fast tog en powernap på kent-agents hotellrum...annars hade jag nog stupat på vägen hem.

Men nu är det gris-jobbet avklarat iaf...!

Och hoppas helst att jag slipper sånna roliga jobb framöver...
Imorrn blir det massage och knäcka kotor som står på mitt schema kl 14.... hoppas de blir bättre i den där jävla svanken nångång... jag hade inte klagat om man säger så.

Sen får man se hur man ska fördriva helgen på för vis, men de ska nog ordna sig.
Efter helgen kommer måndag, och då jäääääääävlar kommer hantlarna flyga överallt.... för mycket mat har man fått i sig under dom här dagarna....så man känner sig lite smått uppsvälld.
Blir till att kämpa och äta som en björn framöver.

I April/Maj kör vi igång en seriös deff, det kommer bli intressant! ...nästan så man längtar lite...men fram tills dess är det MAT MAT MAT MAT MAT och bygga hydda som gäller...

NO PAIN NO GAIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0