VEM VARE SOM KASTA MIG

Känns på riktigt mycket från gårdagens ryggpass...så det är häääärligt!
Även ont i biceps, vilket man väldigt sällan får...konstig muskel de där!
När man känner sig på topp och kör biceps tills man inte orkar hålla i 1kg hanteln, då får man aldrig ont.
Men igår var man helt sopslut redan från första set, och ingen känsel alls i stort sett....då får man minsann ont dagen efter!  konstiga saker...

Ben som väntar på mig idag, ska bli härligt och få problem att gå igen.

Men nu är de dags för kyckling !
Har gått åt närmare 1kg om dagen hittills... kyckling är inte gott längre =(


Just ja ! Fick mig ett gott skratt när man kom till gymmet igår .... var en AVI-lapp som låg i korgen där alla dragremmar ligger... och på den lappen stog det så mycket som:

"VEM VARE SOM KASTA MIG??
/Gymturken"




Ett gott skratt med andra ord!! kanske inte bara jag som känner till Gymturken längre ?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0