Bröstpass i sthlm

Har varit i sthlm på same-resort sedan i fredags! Riktigt riktigt skönt här !

Var ganska trött i fredags när jag kom hit, så var inte så sugen på cosmopol...vilket pontus o samuel var.
Så dom fick glida dit medans jag gled iväg nånstans inne i stan och träffade upp Mackan o sofie för ett par öl...mycket trevligt !

Under lördagen jobbade vi lite under dagen, sen bar vi iväg på julfest/firmafest eller whatever man kallar det ....i uppsala.
Riktigt riktigt skoj var det och träffa alla gamla gubbar som man inte sett på 2 år nu =)
Festen tog slut runt kl 07 för mig, pontus, same, laker o treble. Sjukt trevlig kväll!

Men nu har man pajjat dygnsrytmen en del tyvärr....men de har de varit värt !

Har varit och kört ett bröstpass på SATS i väsby med samuel idag....det gick faktiskt riktigt fint !
Enda tråkiga är att dom inte har tyngre hantlar än 40kg där... men men, man får väl köra så gott det går.
Kommer nog ha en enorm träningsvärk imorrn eftersom man fick en enormt bra kontakt idag.

Nu är det dags för kött,potatis o kesella....

så härmed säger jag SKÅL för lite mat !

NO PAIN NO GAIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0