Dag 13 är slut!

Sista måltiden nu på Dag 13. Börjar bli lite less på smöret nu igen, men det var samma sak förra veckan när jag var inne på 6e dagen utan något annat.
Imorgon är det dags för påladdning, och det ser jag verkligen fram emot just nu! Oxfilen ligger i kylen och bara väntar på morgondagen.

Vad har man annars gjort dom sista 2-3 dagarna? Iförrgår blev det först en promenad på 6km när jag vaknade, jag och nappe tog en sväng.
Sen under dagen blev det inte så mycket annat, bara massa smör smör smör smör och vatten och protein.
Sen på kvällen vid 20:30 tog jag en till promenad, samma veva på 6km igen, och nappe vid min sida.
Efter det blev det väl förmodligen smör igen :P och smör igen...och sen sömn! Skönt!

Igår blev det nog mer än 8km promenad när jag vaknade, jag farsan och nappe tog en sväng. Nappe var riktigt nöjd när han fick chansen att springa lite löst ute på ängarna och jaga pinnen. Han och jag var helt döda när vi kom hem, nappe la sig på golvet direkt när jag öppnade dörren, han orkade inte ens sitta ner och vänta på att plocka av kopplet.
SKÖNT!

Senare på eftermiddagen, eller mer mot kvällningen blev det ett gympass, ben och mage. Blev även promenad till gymmet! Och det var ju inte bättre med att det regnade hela vägen till gymmet...och sen när vi körde klart vårat pass, så var det ut i regnet igen...jippi! Underbart haha...men men, det gick bra det med...man måste gå till och från gymmet, spelar ingen roll om det är ösregn eller ej. Jag kom ju hem, så jag dog ju inte.
Körde slut på benen helt och hållet, och har lite träningsverk idag.
Sen åt man väl förmodligen smör när man kom hem och drack protein, det var den dagen.

Och idag vaknade man, och lurade med älskling på en promenad :) så jag nappe och älskling tog en rund på 6km, skönt var det! Och det var vilodag från gymmet dessutom...så idag har man haft det bra.
Åkte ut till Sätra och gjorde sällskap med Tasken, och tvättade bilar. Sen in till sala med Tasken en sväng, och handlade lite nya cd-skivor...som vanligt när man är i sala med tasken så är man tvungen att göra en sån sak =)

Imorrn är det påladdning av kolhydrater som väntas, och det ska bli jävla fint! Och ska även köra ett riktigt grispass på gymmet.
Bröst och axlar väntar...och det ser jag fram emot ! får se hur det känns att gymma med mat i kroppen...och sen få äta när man har gymmat klart...mums!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Huddudu! Det låter på dig som att det enda jag gör är att sitta hemma och käka godis och att du får tvinga mig att gå ut och gå!

Jag går då mer än dig i vanliga fall! FY!

Puss...!

2009-05-15 @ 02:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0